dinsdag 9 juni 2009

18.231 maal bedankt!

18.231 mensen heb ik kunnen overhalen om mijn bolletje te kleuren !
Een fantastisch resultaat is dit - bovenop de enorme ervaring die ik rijker ben. Dank je wel - u allemaal!


Graag dank ik iedereen die mij hierbij geholpen heeft héél hartelijk !

Alle lof naar mijn campagneleiders Pieter en Steven Ronsijn, die tijdens de afgelopen weken geen enkele moeite hebben gespaard (en dat is geen overdrijving :) om mijn campagne op poten te zetten en me te coachen. Zowel digitaal als on the road waren het verrassende en plezante weken, dank jullie wel!
Mijn ouders ontpopten zich in een mum van tijd in rasechte en onvermoeibare campagnecracks, dank jullie wel!
Mijn broer Christopher vond tussen de cursussen door de tijd om van mijn website een pareltje te maken, dank je wel!

Mijn familie en vrienden op het thuisfront en van JONGCD&V: dank je wel voor het flyeren, doorsturen, meerijden, coachen, spelen, reageren, en zoveel meer!

U kunt erop rekenen dat ik binnen de partij en binnen JONGCD&V zeer actief zal blijven meebouwen aan goed Europees beleid. En binnen 5 jaar hoop ik (nóg sterker :-) terug aan de start te staan en een EP-zitje te reserveren!

Marilyn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u voor uw reactie!