Exact een week geleden beslisten we dan toch om een digitale peiler in onze campagne op te zetten. Pas zondag werd duidelijk waar we voor zouden gaan: spelender wijze Marilyn en haar Europese passie wereldkundig maken.
Belangrijk in onze digitale campagne is het aanbieden van echte inhouden!
Het digitaal campagneteam werkte de voorbije dagen dag én nacht om het serious game StemMarilyn.eu en een daarbij horende informatief sterke weblog rond te krijgen (online zondag 17 mei 2009).
Uit de berichtgeving blijkt de belangstelling voor Twitter, Facebook... Tot op heden werd niets gemeld over een digitaal educatief spel. Zullen wij de eerste zijn?
Ik nodig daarom iedereen van harte uit op de release van het educatieve spel StemMarilyn.eu op zondag 17 mei 2009 om 11u00 in het BIP (Brussels Infoplein) op het Koningsplein 2 te Brussel tijdens de jaarlijkse brunch van jong CD&V Brussel.
Meer info en inschrijvingen : campagne@marilynneven.eu of op 0479/22.11.86 ( Pieter Ronsijn )
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Dank u voor uw reactie!