donderdag 28 mei 2009

Op campagne...


De voorbije dagen ben ik zowat elk vrij moment erop uit getrokken om mijn kandidatuur als 4de opvolger voor het Europees Parlement en als 3de voor het Vlaams Parlement (Brussel) kracht bij te zetten. Deze dagen zijn echt slopend, temeer ik mijn campagne dien te combineren met mijn job als adviseur Europese Zaken bij Vice-Eerste Minister Steven Vanackere. Hieronder toon ik alvast enkele foto's van 3 evenementen waarbij het spel http://www.stemmarilyn.eu/ prominent aanwezig was.

Op zondag 17 mei 2009 was er de release van het spel www.stemmarilyn.eu in het BIP te Brussel tijdens de jaarlijkse brunch van de CD&V-jongeren Brussel. Niemand minder dan Vice-Eerste Minister Steven Vanackere speelde de game in én ook volledig uit met een - toen nog - top-10-score!

Gisterenavond mocht ik mij voorstellen tijdens de provinciale slotmeeting in Waasmunster (Oost-Vlaanderen). Ter plekke kwam mijn vroegere werkgever Jean-Luc Dehaene het spel monsteren - er was juist iemand een graffiti-opdracht over hem aan het spelen.


En vanavond - ik ben nog maar net thuis - was er de slotmeeting in het cultuurcentrum Zomerloos te Gistel (West-Vlaanderen). Er was een toffe Europaquiz. Nadien stelden Anja Pilet en ikzelf het spel voor aan het aanwezige publiek. Hilde Crevits - aangemoedigd onder de tonen van de Europese hymne door haar persoonlijke fanfare - speelde de game enthousiast.

Aan alle gamers en mensen die ons telkens en overal in Vlaanderen zo fantastisch onthalen: dankjewel voor jullie aanstekelijk enthousiasme!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank u voor uw reactie!